Eurovison 2011

Jag inte tycker att rätt låt vann ikväll även om den inte var helt hemsk så var det ganska tråkigt fram röstat av Europa. Att Sverige kom på en tredje plats var iaf bra, dock gillar jag inte låten men framträdandet var snyggt gjort. Jag har inte hängt med så mycket förutom nu i finalen osv. men jag måste säga att det fanna ovanligt många bra låtar med i årets eurovison. En klar favorit hos mig var Storbritaniens låt "I can" med Blue (y) Tycker även om Ungerns låt också även om den inte var lika bra live. Men som sagt, hade hoppats på att Storbritaninen eller Ungern skulle tagit hem segern, eller självklart Sverige, hehe.

Tänkte att jag skulle bjuda på två klipp som då var Storbritaniens & Ungerns bidrag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0