Do it like a brother, do it like a dude

Nu är jag trött och vill egentligen bara lägga mig och sova men nej då måste jag plugga lite matte ifall jag får göra matteprovet imorgon. Jag ooorkar inte, hatar verkligen matte C så grovt mycket! suck säger jag bara...

Kom hem från jobbet för ungefär en halvtimma sedan också. Har jobbatfrån 17 - 22.30 så är lite små trött. Dock var det inte speciellt stressigt idag och jag fick lära mig massa nya saker eftersom att jag ska stänga några dagar som jag jobbar. Första dagen på mitt schema börjar på tisdag och då ska jag stänga.. hjälp.. ;O Även om jag vet hur det fungerar så känns det lite små läskigt, hehe.

Iaf, iågr var det en lite speciell dag, den kändes så sjukt lång. Men jag åkte till skolan som valigt. Gjorde ryska provet osv. Sedan åkte jag hem till Robin där Leo också var. Medan jag väntade på att Nicklas skulle sluta så var jag alltås med Robin och Leo. När Nicklas väl kom till robin drog vi två och köpte bullar och läsk och satt i solen och snackade och blåste bubblor :D :D hahah. Bara Nicklas, Aurora och Fredde som förstår grejen med bubblor! :D iaf det var mysigt även om det blev lite jobbigt pga lit saker som jag inte tänker ta upp här. Efter det gick vi hem till Nicklas ett tag och sen åkte jag tillbaka till Robin och kollade film. Vid 9 tiden mötte jag upp Miccan, Aurra och en tjej från dansen som heter Julia. Vi fyra skulle nämligen träna på Do it lika dude-dansen som vi ska uppträda med på vårshowen och vi fyra är dom enda som ska dansa den. Även om dansen var svår så tyckerj ag att det gick hyffsat bra iaf (:

Men nu kära vänner måste jag göra mig i ordning för sängen och sen försöka plugga lite matte. Så godnatt med er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0