NU!

Precis som alla dom senaste helgerna så var det utgång igår. Jag var väldigt taggad då jag skulle ut med massa olika personer som ja tycker väldigt mycket om. Bra sällskap är det som gör en utgångskväll till en bra kväll. Iaf, vi drog till något nytt ställe som heter NU och ligger på fridhemsplan. Jag måste säga att även om musiken inte var som på det flesta andra ställe så var det ett as nice ställe. Det är något jag rekomenderar för er som kanske är väldigt trött på det senaste låtarna, som alla klubbar spelar sönder. Jag hade en väldigt bra kväll igår, trots vissa saker som uppstod. Men så är det alltid. Alltid någonting dåligt som uppstår eller går snett, låter kanske konsigt, men det är något som hör till liksom. Tack alla som var med igår det var sjukt kul!

Något som kanske var mindre kul var att när jag står i kön och är påväg in på klubben så går en kille ut från klubben och jag stelanar till när jag såg vem det var. Slutade säkert andas för en sekund. Killen som gick ut var nämligen kille som fick mig att lära känna min underbara vän som gick bort för några år sedan. Jag hade inte sett honom sedan jag träffade henne, vilket gjorde dom där sekundrarna väldigt jobbiga. Så mycket som kom upp i huvudet. Det var inte de att jag inte ville träffa honom eller något i den stilen, det var bara det att bara genom se honom så väckte det så sjukt mycket minnen. Han fick mig att ta fram saknaden etfer min ängel. När det gått så många år sedan hon försvann från jorden, så lär man sig att handskas med saknaden och sorgen, man lär sig att kontrollera det och bara gömma det långt inne i hjärtat. Men att se honom drog fram den där saknaden, så det kändes lite tungt. Men eftersom han gick ut när jag gick in så hann jag aldrig hälsa eller något, av nån anledningen så var det svårt att rop på honom, vet inte varför, hade vart kul och prata med honom igen.


Kristin "Oiiija" Pettersson 1992-10-21 - 2007-08-18
Jag tänker på dig, min ängel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0