Jullovet är nu slut, och skolan kallar

Jahapp, kära vänner.. nu var alltså jullovet slut och imorgon börjar skolan. Vad tycker vi om det? Bläääää. Men jag måste säga att jag är nöjd med detta lov för jag har hunnit med allt möjlligt och haft ett sjukt bra lov med massa vänner. Men som vanligt så vill man ju alltid ha längre lov. Gått så otroligt fort! Man brukar ju säga att tiden går fort när man har kul, men jag tycker att det borde vara tvärtom, tiden borde gå långsamt när man har kul och snabbt när man har tråkigt. Fatta skönt det hade varit, haha. Iaf, jag vill tacka alla vänner som har deltagit till att jag har haft ett väldigt bra jullov. Nu är det bara att ta nya tag i skolan och hålla ut denna termin, för det är ju trots allt mitt sista halvår i gymnasiet, så jävla skönt! :D Jag hoppas att det blir ett halvår som man orkar leva med och inte massa plugg som tar orken av en. Alla studentskivorna börjar nu i vår också, vilket ska bli väldigt skoj! Men om jag skulle betygsätta mitt jullov så skulle jag ge 4 av 5! Finns såklart vissa saker som man önskar kunnat hålla sig borta från sånna är lediga perioder, men allt kan ju inte vara perfekt! Jag är iaf nöjd.

Men nu ska jag borsta tänderna och sen hoppa i säng, kommer vara dötrött imorgon. Gå upp tidigt på morgonen är nog bland det jobbigaste med att skolan börjar, att man inte får sova hur länge man vill. Men men sånt är livet och för att jag överhuvudtaget så orka upp så måste jag sova nu, Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0