Dålig uppdatering.. igen.

Haha asså märker ni att det inte går så bra för mig angående mitt bloggande, men FAKTISKT om jag ska vara ärlig så har det denna gång varit för att jag haft fullt upp sedan jag kom hem från landet. Har liksom inte haft tid att sitta vid datan. Spelar ingen roll hur många gånger jag ber om ursäkt för att jag är en så dålig bloggare som aldrig har tid att uppdatera, för det kommer komma perioder hela tiden. Finns liksom viktigare saker att göra än att sitta vid datorn.

Med det här inlägget tänkte jag bara säga att jag hade en väldigt trevlig nyårsafton tillsammans med Nicklas och Robin. Som ni läste i tidgare inlägg så hade jag lite smått panik för att jag inte bara ville sitta hemma och göra ingenting på nyår, men det löste sig för vi hade det sjukt kul, bara vi tre (: Sedan vill jag även tacka alla som var med i måndags här hemma, även det vart sjukt bra trots vissa saker. Tror att en av höjdpunkterna på kvällen var när jag, Robin och Nicklas satt och pratade ut om situationen som finns mellan oss tre. Kände så jävla bra! Så förhoppningsvis är saker och ting mer klara nu mellan oss. 

Men iaf, jag lever och har inte glömt bort bloggen, har bara inte haft tid.
Ikväll blir det Tegel med trevliga vänner! :D
BYE! 






Nyårsafton med fin fina pojkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0