Ett kort meddelande

Jag är verkligen ingen bra bloggare så från och med nu så skriver jag i den lite när jag känner för det, det var bara det jag ville uppmana er om. Förövrigt så suger allt just nu, ingenting verkar vilja gå rätt och känns som att jag återigen är påväg ner i skiten. Jag vet att jag inte vart världens bästa människa det senaste halvåret, har inte varit mig själv. Det finns faktiskt en anledning till det och det är för att det hänt så mycket som påverkat mig mycket, men jag har försökt leva vidare och bara klistrat på ett leende och försökt intala mig själv att jag är glad. Men det funkar inte så, förr eller senare så faller allt. Men sånt är livet antar jag? Det kan inte vara perfekt jämt. Men va fan.. ibland önskar jag bara att man för engångsskull kan få slippa just sånna saker som påverkar än negativt. Mitt enda hopp nu, är framtiden och att den har nått som kan få allt att vända. För jag orkar inte ha det såhär längre, jag vill bli den jag var förut utan att ha problem, jag vill bli den gamla vanliga glada Erika.




Btw, färgade håret ännu rödare i fredags, blev sjukt nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0