Kommer inte på någon rubrik idag!

Asså jag förstår inte vad det är med mig? Har börjat med någon hackig uppdatering här och hur kul är det med det liksom? Skärpning Erika! Men om jag ska försvara mig själv mot mig själv... eller nått.. så ligger mycket i att jag är så trött på vardagarna och känner helt enkelt inte för att skriva nått här eller så kan anledningen vara att jag inte tycker att det finns något att skriva. Så ni behöver inte vara oroliga för att jag ska överge min kära blogg, haha.

Idag är det onsdag igen. Känns som om jag satt här nyss och skrev att det var onsdag, tiden går så himla fort, tycker inte ni det också? På sätt och vis är det bra för jag vill ha iaf, denna termin över i skolan som anses vara jobbigast i 3an. I vår är det massa studentskivor och firande som väntar! (: Och på tal om studentskiva. Jag och 5 andra i min klass är den så kallade "partygruppen" som fick i uppdrag att plocka ut några lokaler som vi tyckte verkade bra och skulle passa. Eftersom att det går ju inte om vi som är 30 elever, ska välja mellan tusentals olika lokaler och alla vill olika. Därför utseddes en grupp i vår klass som skulle ta ansvar för detta, och där ingår jag. Så igår satt några av oss och diskuterade lokaler på facebook och kom fram till 4 förslag som vi idag redovisade för klassen. Ett av dom valdes bort pga att den var alldeles FÖR stor, dock var det en as ball lokal men skulle se mobbat ut om vi är typ 400 i en lokal som rymmer 1800 människor. Ni förstår ju själva, skulle se konstigt ut. Så nu har vi 3 förslag kvar. Jag och Lisa ringde runt till dom 3 ställerna idag och bokade visningstid. Så imorgon ska vi alla i gruppen åka in till stan och kolla på 2 av lokalerna och på måndag den tredje. Så förhoppningsvis så ska vi hitta nått som passar SP08 perfekt ;D Önska oss lycka till ;)

Efter skolan, gick jag och Fredde först till Täby C eftersom att jag skulle testa converse storlekar. Jag kan ju även meddela att jag såg dom rosa som jag visade i ett tidagare inlägg här inte alls är lika knallrosa som dom är på bilden men jag tycker ändå att dom var fina. Dock har jag inte bestämt mig om jag vill ha bruna eller rosa? Men det löser sig. Iaf, efter det åkte vi hem till Fredde och var där i några timmar innan jag fick världens jävla "tjejvecka-värk" att pappa var tvungen att komma och hämta mig. Grät och mådde så jävla dåligt! Hatar verkligen skiten och jag tror att ni tjejer som läser här förstår vad jag menar. Jag måste skaffa nått starkare mot det, för vanliga tabletter hjälper ju inte i sånnadär allvarliga fall! Haha nu kanske det blev lite för mycket information men vill bara säga att ni killar ska vara stolta över att ni slipper det, smärtan går inte att beskrivas i ord! Men slut pratat på det nu, haha.

Nu kära vänner ska jag bara måla naglarna och sen faktiskt krypa till sängs, kanske blir nått samtal till någon frivillig innan sovdax. Men kommer iaf i säng TIDIGT idag, för engångs skull. Orkar inte vara dödstrött hela tiden. Puss på er!

P.S.  Älskar att Idol är igång igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0