Helgen är bäst ingen protest!

Jag har haft en riktigt bra helg men den har som vanligt gått alldeles för fort. Men det är det man brukar säga "Tiden går fort när man har kul" och det är precis det jag har haft. Egentligen så borde man känna sig utvilad efter en helg för att sen orka ännu en skolvecka men just nu är jag lika trött som jag är på vardagarna. Men denna helg var det värt det! (; Nu undrar ni säkert vad jag gjort i helgen eftersom att jag är så trött;

I fredags direkt efter skolan åkte jag och Chatte till Norrtälje för att träffa Simon & Jakob :) Vädret sög, eftersom att det regnade men vi hade turen att Simon hämtade upp oss med bilen vid stationen. På vägen hem till Simon så plockades Jakob upp också. Väl hemma hos Simon så tog vi det mest lungt och hängde bara. När det började dra sig mot kväll beställde vi hem mat. Det tog dock 1 timme innan vi fick den, haha. När vi sen sitter och äter så börjar det ramla in folk, Pontus bl.a. Hade inte sett honom sen Kreta så det var kul och träffa honom igen. Dom andra som kom med honom var för mig både nya och bekanta ansikten. Så där var jag och Chatte med 5 Norrtälje grabbar. På TV:n visades Sverige - Ungern och vi hade det faktiskt riktigt trevligt där. Det tråkigaste var att jag var så otroligt trött den kvällen, vilket fick resultatet att jag däckade i soffan någon timme innan jag och Chatte skulle börja åka tillbaka till Täby/Vallentuna. Iaf, så hade vi det skit trevligt den eftermiddagen/kvällen ;)

Igår, lördag, sov jag först ganska länge, vilket var helt underbart skönt. Älskar verkligen att sova! Bland det bästa jag vet. När jag fått tillräckligt med sömn gick jag upp och segade hela dagen fram till kvällen. Då var det dags att hoppa in i duschen och göra sig iordning för kvällen. Det alltså dags för utgång med Emelie & Simon! :D Emelie kom hit och vi förade lite här hemma innan vi åkte mot Danderyd för att möta upp Simon. När vi gjort det åkte vi tre in till stan. Vi hamnade på The Bridge som enligt mig är ett bra ställe :) I början var det ganska segt, men när allt folk började ramla in vid 12 - halv 1 tiden så hade vi skit kul! (: Vi träffade en as skön kille som även hängde med oss resten av kvällen. Så det blev en lyckad kväll med mycket dans, skratt, trevligt folk och bra musik! :D 

Idag har jag inte gjort nått, vart jättetrött så har liksom inte orkat. Var hemma vid 7 imorse, och bara det säger väl sig själv^^ Skulle egentligen ha pluggat matte idag men nej nej, det blev inget med det. Skärpning Erika! Får ta det i veckan istället, haha. Nej nu kallar sängen, så Godnatt  på er!  





Hahaha snygga bilder det blev måste jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0