Ännu en bra helg!

Nu är mitt lov planerat och klart. Det kommer att spenderas första halvan i älskade Göteborg och andra hälften här i Stockholm (: Tågbiljetter och allt är bokat och klart. Det enda som är kvar att göra nu är att boka kryssningen den 3 november! Ska bli sjukt kul om jag och Sebbe får med oss ett gäng (; På tal om lovet, nu är det bara ca 4 veckor kvar till det är lov och jag måste säga att tiden har gått så otroligt snabbt. Alla veckor har bara rusat iväg, vilket jag tycker är bra men känns som att skolan började nyss. ilket fall som helst, så längtar jag till höstlovet.

Nu är återigen helgen över och denna helg var precis lika bra som dom senaste helgerna. Jag har ju vart ensam hemma hela helgen, då min familj var på landet. Men i fredags hade jag en lugn kväll med Fredde, vi hade hyrt film och köpt godis. Det var sjukt skönt att tagga ner så efter en tröttsam vecka. Vart så otroligt trött hela veckan. Det roligaste av allt var att jag somnade innan ens filmen vi hyrt hade börjat. Men men, det är sånt som händer när man heter Erika Sundquist och har sovit alldeles för lite. Han sov sen kvar här för att jag ska slippa sova helt ensam i huset, något som jag inte gillar. I lördags var jag först med Fredde en liten stund innan han skulle åka hemåt för att spela match. Jag segade i stort sätt hela dagen. Jag och Emelie bestämde att vi skulle laga middag tillsammans och sen bjuda hit lite folk på kvällen. Och så blev det också! Det var en lyckad kväll. Så det var den sjukt trevlig lördagkväll med massa underbart folk (:

Idag har jag inte gjort ett skit. Inte ens värt att lägga ner kraft på att skriva om så vi skippar det. Imorgon och på tisdag däremot så har vi projektdag, vilket innebär att vi är lediga från själv skolan men att vi har chansen att ägna två hela dagar åt projektarbetet. Jag, Johanna & Chatte som har Titanic som projektarbete ska till Riksarkivet i stan för att kolla upp massa gamla dokument, tidningar, brev osv. från den tiden då Titanic sjönk. Ska bli spännande och läsa och se, om vi nu hittar det vi söker! Juste, imorgon ska jag även klippa och färga slingor, är as taggad eftersom attt jag inte gjort nått med håret, förutom att klippa det, sedan jag var blond och blev brunett igen. Som dom flesta vet så tog mitt hår väldigt mycket stryk av alla blonderingar osv. Så har fått låta håret växa ut, och klippt bort allt slitet så nu mår det bra igen, så det ska bli kul och få lite liv i det igen, haha (:  Nej nu är det läggdags, Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0