Studentskiva!

Precis som jag berättade igår så har vi i den så kallade "partygruppen" vart och besökt lite olika lokaler i Stockholm. vi ägnade hela eftermiddagen till att kolla och planera med killen som visade oss dom olika lokalerna. Och vi har hittat ett ställe som verkar rent ut sagt perfekt! Och företaget som vi har avtal med verkar as bra och pålitliga! Så om allt annat funkar som det ska nu så tror jag att det kommer bli så otroligt kul! Hoppas bara att resten av klassen kommer tycka att det stället är bra också, men det ska nog inte vara några problem efter att vi berättat allt bra! ;D Jag är redan sjukt taggad och jag är glad att det är så många som vill komma! Om jag glömt och fråga nån som är intresserad så är det bara att höra av sig här på min blogg eller på min facebook ;)

Datum, var och priser återkommer jag med när allt är helt klart!
Så vad väntar du på?! :D

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0