Hoffmaestro & norrtälje

Så var denna helg över. Hela denna vecka har bara gått så sjukt snabbt! Vet inte vad det kan beror på men känns som om jag satt här nyss, en söndag kväll, och sa att helgen var över och bla bla. Iaf, så har jag haft en helt okej helg förutom att jag har blivit förkyld ;O Men ni som känner mig, jag tar det aldrig lugnt när jag är sjuk, speciellt inte om det är helg och det är precis så det vart denna helg också. I fredags var jag nämligen på Hoffmaestro med Aurora, Johanna, Björn, Adde, Hugo, Hoppe m.fl. Det var en sjukt bra kväll, men om jag sla ge nått minus till den så var det att det var så otroligt mycket folk vilket gjorde att man inte ens kunde röra sig i massan. Jag höll på att bli nertrampad och kunde inte andas för att alla tryckte från alla håll. Så sluta med att några av oss gick ut från folkhavet.^^ Helt galen kväll! Träffade lite folk från Kreta också :D Först Amanda, som jag inte sett sen Kreta och sen Trixie som åkt enda hit från Kalmar för att kolla på Hoffmaestro, henne hade jag inte heller sett sen Kreta, så det var kul och träffa båda två igen :) Kvällen var slut lite tidigare än vad fredagarna brukar vara. För efter Hoffmaestro åkte jag, Aurora och Johanna hem. När jag kom hem gjorde jag mig bara iordning för sängen sen la jag mig i sängen, pratade lite med Sebbe i telefon och sen somna jag väl runt 1 tiden kanske. Mådde inte så bra när jag kom hem heller, för kände att förkylningen var påväg och jag hade rätt.. nästa morgon kunde jag knappt andas för att jag var så snuvig. ^^

Igår, alltså lördag, så sov jag först till typ halv 1. Kände verkligen att jag behövde sova ut ordentligt. Underbart skönt var det iaf! När jag vaknar och går upp så märker jag att, precis som jag trodde, att jag blivit förkyld. Men trots detta så bestämde jag under dagen för att åka till Norrtälje och hänga med mina homies där (; Johanna förljde med också. Kvällen blev en chillkväll hemma hos Simon med massa trevliga Norrtälje grabbar (: Jag och Johanna sov även kvar där också.

Idag vaknade vi runt 12 tiden. Gick upp, åt frukost, fixade oss och sen kom Linus över också :) Vi tog det först lugnt framför tv och Idol reprisen. Efter ett tag bestämde vi ossför att åka in till stan och fika. Sagt och även gjort, så hamna vi på ett Café vid sergelstorg ungefär. Mysigt var det iaf (: Efter nån timme så skulle Johanna hem och jag, Simon och Linus bestämde oss för att vi skulle äta middag inne i stan också. Vi hamnade på gamla hederliga Kungshallen. Dock var man väl inte så överdrivet hungrig eftersom vi fikat nån timme innan, haha. Men men. Efter det åkte vi till Mariatorget och jag visade vart min klass kommer ha sin student skiva, eftersom att båda hade tänkt komma på den (; Efter det skildes vi åt och åkte hem. Nu sitter jag här och känner att jag borde gå och lägga mig, så ska väl göra det nu. Godnatt på er! 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0