"Familjen på café"

Var en sväng i stan med den så kallade "Familjen" idag efter skolan så tänkte bara slänga in bilderna därifrån ;)
Förövrigt, så har det inte vart så mycket mer idag än att jag pluggat och slappat hemma. Beställde även tid för att klippa och slinga håret på måndag också, yeeeey! Fånigt nog så längtar jag. Hari nte gjort nått med håret sen den blonda erikas tid. En annan sak idag var att min kära familj åkte till landet idag också. På ett sätt ångrar jag att jag inte följde med men och andra sidan så kommer det bli skönt med en ensam helg. Ska se till och ragga upp nån som vill bo här med mig under helgen också. Helgen är då inte planerad helt än, så det återstår och ser. BYE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0