Asså varför sover jag inte?

Ehm, jag borde egentligen sova nu men jag kom precis ur duschen och känner mig pigg nu. Nu undrar ni säkert varför jag duschar vid denhär tiden och det kan jag tala om för er. Idag var första dagen jag var i skolan den här veckan, då jag var hemma och vart sjuk i måndags och igår. Detta betyder att jag inte haft några böcker eller material till att kunna plugga här hemma och denna vecka är den veckan jag har lite att göra i skolan.. bra där. Så idag efter skolan först så var jag i Täby C med Soffan, Jocke och Linda och letade present till vår kära vän Sabina som fyllde år i fredags men som ska vi firas denna fredag med middag och utgång. Efter nån timmes letande så lyckades vi iaf hitta nått bra. Nu var klockan runt 4 och jag åkte hemåt direkt eftersom att jag behövde plugga. På hemvägen svängde jag förbi Elli för att växla några ord. Hade inte sett henne på länge så det var trevligt. Runt 5 tiden satte jag igång att plugga. Skrev på filmanalysen som ska vara inne imorgon. Jag var klar med den vid typ 10 tiden ;O Så det tog ca 4 timmar för mig att skriva klar skiten. Hade en timmes avbrott då Idol visades på tv:n ;) Men iaf, det är sjukt! Och på fredag är det hinduismen prov och jag har inte pluggat ett skit, återigen.. bra jobbat Erika..! Så imorgon blir det till att rå plugga. Faaaast vet ni vad? :D Imorgon kväll som kommer SEBBE hit! :D :D Har inte träffat honom sen några dagar innan Kreta då jag var i Göteborg och hälsade på, så det ska bli hur underbart som helst och se honom igen! :) Läääängtar!

Nej men nu ska jag bara föna håret och hoppas på att jag inte väcker alla och sen blir det sovdax vare sig det går eller inte, haha (: Godnatt sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0