Dålig uppdatering denna vecka

Som ni säkert märkt så har jag inte orkat blogga så mycket denna vecka, då jag haft massa plugg att göra osv. Nu är det alldeles strax dags för att hoppa till sängs men tänkte bara kort skriva lite om dom senaste dagarna. I fredags var min pappa i köpenhamn och mamma på tjejmiddag så jag och min älskade bror umgicks hela kvällen. Kollade hey baberiba och idol och åt massa gott (: Och middag vi åt kan man inte direkt klaga på, vi åt nämligen kebab! Egentligen så var det meningen att jag skulle vara med Sabina och Nicklas men båda två fick ändrade planer, tråkigt nog. Men kvällen räddades av lillebror min, med riktigt fredagsmys! (: Igår sega jag hela dagen och på kvällen var det fira Cissi som gällde. Även om jag av någon anledning var trött så hade jag det sjukt trevligt :) Det blev dock en lite sen kväll då jag somnade runt 4. Men det gjorde inget eftersom att jag hade en planfri och pluggfri söndag framför mig, så jag sov länge och sega hela denna dag med. Härligt har det varit! Sen på tal om ingenting så måste jag bara berätta om häromdagen, när det snöade som satan här! Det var helt sjukt, men jag gillare! Fick massa julkänslor, något jag längtar till. Men lyckan varade inte så länge då den samma dag började smällta bort och nu finns inte ett spår kvar av snön förutom att det är jävligt halt :( Hoppas iaf på en vinter med massa snöööööö! :D men nu gott folk, kallar sängen så God natt med er!



Kommentarer
Postat av: sebbe

1 månad sen nu juh... dåligt irre dåligt :P

2010-11-24 @ 22:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0