Från gamla vänner till födelsedagar

Det är söndag. Igen. Jag hinner verkligen inte med för tillfället. Förstår inte vad är som gör att tiden går så snabbt? Kunde den inte ha börjat gå lite fortare för nått år sen. 2an i gymnasiet t.ex. usch vilken hemskt tid om man kollar på själv skoltiden. Där fick man verkligen plågas igenom, inget jag vil återvända till. Och nu av nån anledning så har tiden gått väldigt fort sen sommarlovet slutade. Hösten och kylan var här bara sådär, poff! Även om skolan är som en slags trygghet att gå till varje dag, med vänner och sysselsättning och allt möjlligt så börjar det bli väldigt tröttsamt. När man gått i skolan ca 12 år, alltså den största delen av mitt liv, så vore det inte fle med en paus för att sen kunna ta nya tag till universitetet, något som jag tror kommer bli tusen gånger roligare. Eller vad säger ni? Skoltrötta tror jag iaf att många är även om dom kanske inte vill sluta gymnasiet osv.

Men nu är det söndag igen och det är ingen dag jag egentligen föredrar, det enda bra med den är att man är ledig hela dagen, haha. Söndagar borde döpas om till pluggdagar, för det är det verkligen. Själv är det tänkt att jag ska plugga matte, men får se hur det blir med den saken. För övrigt så har jag haft en bra helg. I fredags var jag med Adde, Hoppe, Hugo, Nicklas, Marcus & Björn hemma hos Marcus i Spånga. Det blev en trevlig helg även om det inte gick så jättebra för mig under den sista delen av kvällen, haha. Var kul att umgås med mina gamla, fortfarande favorit killar igen. Det blir ju inte så ofta nu för tiden men vi jobbar iaf på det, vilket jag älskar :D Så fredagen blev väldigt sen men det var kul.

Igår var jag hemma hos Elli och firade henne med hennes släkt och andra vänner till henne :) Som ni såg i tidigare inlägg så fyller hon 18 år idag! (: Det var en trevlig kväll det också. Jag hann även träffa Adde och ligan lite igår också. Med andra ord en helt okej lördagkväll. Så ännu en gång så har jag haft en bra helg, och det är tack vare alla mina underbara vänner, som gör mitt liv till det bästa. PUSS!



Att hösten är här är det ingen tvekan om. Måste erkänna att även om hösten är den årstiden jag tycker minst om så kan jag inte låta bli att gilla alla färger och dom soliga höstdagarna.


Kommentarer
Postat av: Sara - Gravid

Jag har utmanat dig på min blogg =)

2010-10-11 @ 13:02:09
URL: http://lillsaraduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0