Torsdag & trött

Idag är det torsdag och snart helg. Jag ser fram emot helgen. Imorgon blir det utgång med massa olika folk och på lördag ska jag vara med Nicklas som är det senaste tillskottet bland mina vänner :) Och på tal om honom, så var vi med varann igår, något som var väldigt trevligt. Vi har inte kännt varann så himla länge men han verkar vara en väldigt trevlig kille. Han åkte hem runt 11 tiden igår kväll så jag kom i säng ganska sent, men jag är van. Lyckas aldrig komma i säng i tid. Och eftersom jag inte sov tillräckligt i natt så är jag så otroligt trött idag, att jag bara vill gå och lägga mig nu på engång men har lite att göra innan. Måste t.ex. plugga matte, har mitt första matte C prov imorgon och jag ber till gud att det går bra. Med tanke på att jag inte är världens bästa i matte så kan nog detta bli svårt. Men ska jag vara ärlig så har det gått sjukt bra när jag pluggat på lektionerna osv, hehe :) Så det känns iaf lite bra nu. Fick även VG+ på buddhismen provet vi gjorde förra veckan, något jag verkligen inte kunde tro eftersom jag inte pluggat mycket alls, men det gick ju faktiskt riktigt bra! Nästa MVG liksom ;)

Juste, jag får inte heller glömma att jag träffade och fikade med Soffan igår, medans jag väntade på att Nicklas skulle sluta skolan. Det var också väldigt trevligt eftersom jag inte träffat henne på väldigt länge. Hatar att vi inte ses lika mycket längre, måste verkligen ta tag i det. Var iaf skönt att får prata ut lite om allt som hänt på senaste. Tror hon tyckte desamma. :)

Nu ska jag nog äta när som helst, sen blir det till att kolla på Vampire Dairies som har säsongstart idag! :D Krockar med PH men får helt enkelt kolla reprisen senare ikväll, haha. PUSS på er!


En bild på Nicklas fråm igår (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0