Time, is going by, so much faster than I

Ännu en vecka är nu slut och det märks tydligt att vintern är påväg. Det har blivit så mycket kallare nu, skulle säga att denna vecka har vart väldigt kall. Men på något sätt så gillar jag det. Längtar tills snö och alla julstämning är här, för även om det är kallt så är det mysigt. Tänk att vara ut i snön och kylan och sen bara komma hem till ett varmt hus och dricka något varmt, med någon vän eller så. En härlig känsla, tycker ni inte? Är så sjukt jävla sugen på att åka skidor också! Det är något som är bland det bästa med vintern. Ska nog se till att lära mig snowboard i år också :) Iaf, tänk att jag sitter här och pratar om vintern när det känns som om sommaren sluta nyligen? Tiden går verkligen fort nu, har nästan svårt att hänga med men jag klagar inte, lever livet liksom ;) Precis som alla andra dagar så har även helgen gått fort men är det inte så man brukar säg " Tiden går fort när man har kul". Det gör den verkligen. I fredags var jag ute med massa folk! Det var sjukt trevligt. Vi var på ett ställe som heter Festen i Gamla stan, hade aldrig vart där innan och min slutsats av den klubben var att det funkade som ett förkröks ställe men det var ganska litet och ja, att vara där tills dom stänger vet jag inte. Men det var helt okej och jag hade trevligt. Dock slutade kvällen lite tidigare än planerat pga flera anledningar. Men men. Soffan och jag var hemma här vid 3 tiden, och måste säga att det var skönt att komma hem lite tidigare denna gång. Och därmed så var fredagen slut. Igår, alltså lördag, så var jag seg hela dagen. Sen runt 2 tiden så ringer Björn och vill hitta på nått så jag hoppade in i duschen och han kom hit. Vi hade inget att göra så vi tog det bara lugnt här hemma. Han åt middag här osv. Sen vid 8 tiden följde jag honom en bit, då han skulle till en annan kompis och jag skulle möta upp nästa vän i centrum, som då var Nicklas. Vi köpte godis och gick hem till mig, där vi inte gjorde så mycket mer än att kolla på film. Jag var så jävla trött att jag däckade. Det var väldigt skönt att sova den natten :) Idag har jag inte gjort ett skit så behöver inte prata nått om denna dag, haha. Men nu ska jag nog lägga mig i sängen och försöak få mig lite sömn, Natti Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0