Plugg hit, plugg dit

Tack vare att jag haft massa saker att plugga så har jag inte kunnat skriva här på 2 dagar, KATASTROF! haha nej men allvarligt talat så orkar jag verkligen inte allt detta pluggande. Det absolut värsta är att sitta upp sent på natten för att plugga till ett prov, precis det jag gjorde igår natt. Snacka om att jag var något trött idag också. Blir även så sjukt trött på min otroligt irriterande handledare. har nu haft henne i snart 3 år i dom ämnena som är mina karaktärsämnen, nämligen samhällskunskap och historia. Jag vill bara spy på dom två nu. Skulle kunna sitta här och skriva massa skit om min handledare men det skippar vi, dom som bör veta det, vet redan om det. Jag vet även att det är fler som håller med mig. Måste bara säga att det är tack vare min handledare som bidrar till att skolan är så jävla tråkig just nu. Orkar seriöst inte med henne längre.. Inte långt kvar nu men vet inte vad jag ska göra för att inte få utbrott på henne. Tips? Isf skriv dom för jag står inte ut!

Idag trodde jag att jag skulle få en lugn dag men den lycka försvann i samma sekund som jag kom på att jag har en filmanalys att skriva, som ska vara inne imorgon. Kul.. NEJ! Så ni kan ju bar tänka er vad jag har ägnat nästan hela min eftermiddag åt, joo att skriva en dramaturgisk filmanalys på 5 sidor. Fy fan säger jag bara. Nu har jag BARA 4 historia läxor till på fredag så imorgon blir det inte heller nån vilodag. Ska bli så otroligt jävla skönt med helg känner jag, behöver sooooova och ha kul. Men nu kanske det är bäst att krypa till sängs, med tanke på att jag inte fick så mycket sömn förra natten. Ha det bra!


Kände mig väldigt nördig då jag satt med 2 datorer idag, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0