Its friday!

Så var det ÄNTLIGEN helg! Okej, jag måste erkänna att denna vecka, precis som alla andra, har gått väldigt fort. Men jag har inte haft den absolut bästa veckan, då jag för andra gången på 3 veckor jag blivit sjuk. Hosta och förkylning, vilket har varit väldigt jobbigt eftersom jag kände att jag inte kunde vara hemma från skolan nå mer, eftersom jag vart borta och vart sjuk mycket. Jobbigt och missa i skolan liksom. Sen, precis som förra veckan, så har jag inte varit på bästa humöret. Skolan känns fortfarande lika tråkig som jag beskrev det i ett inlägg förra veckan. Så det är bra att veckorna går fort så att helgen kommer snabbt och även höstlovet närmar sig sakta men säkert. Så alltså, denna vecka har jag verkligen fått bita ihop för att ens klara den. Har verkligen inte orkat plugga och anstränga mig, och även försovit mig flera gånger denna vecka, förstår inte vad jag håller på med? Har inte gjort något speciellt i veckan heller eftersom jag inte haft nån lust. Övningskörde lite igår med pappa, det är väl det de enda speciella, med andra ord.. en väldigt seg vecka. Men har ju inte mått så himla bra heller så det kanske inte är så konstigt. Men iaf, nu är det äntligen fredag och en hel helg väntar framför mig. Ikväll blir det till att träffa gamla vänner :) Adde kommer till Vallentuna idag så ska ägna min fredagkväll med favorit grabbarna och så ska även ett nytt tillskott bland mina vänner vara med också, jag pratar såklart om Nicklas, sjukt trevlig kille det, måste jag säga :)  Så det ska bli sjukt trevligt, jag och alla grabbar, jag klagar inte men och andra sidan är jag ju van att vara ensam tjej när det gäller detta gäng ^^ Ser vilket fall som helst fram emot kvällen, får se om jag får med mig nån tjejkompis också, haha. Ha en bra fredagkväll, för det ska jag! BYE!


Bjuder på en gammal bild på världens bästa killar!
ca 3 år sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0