Hos fredde

ÄNTLIGEN så är det fredag! Har som ni vet haft en tråkig vecka i skolan och behövde verkligen helg nu. Just nu sitter jag hemma hos Fredde och väntar på att Idol ska ta slut så att jag sen kan kolla på det på TV4play för jag missade typ hela programet när jag åkte hit. Fredde själv har typ somnat i sin säng, och själv känner jag mig ganska pigg för att vara en fredagkväll då jag i vanliga fall brukar vara dödstrött. Men det lär väl komma om någon timme eller så, haha. Är skönt att jag ska sova kvar här så att jag slipper åka hem den långa tråkiga vägen iaf. Morgondagens planer ser ut så att när jag åkt härifrån så tar jag en sväng förbi Täby C för att kolla om jag hittar nått jag kan ha till kvällen, för ska nämligen ut imorgon och vi tjejer har tema rock^^ Har jag tur så hittar jag nått annars kan jag nog skrapa ihop något bra hemma, men alltid kul med nya kläder liksom ;) Dom som ska med ut imorgon är Sabina och Emelie, Jakob och Simon, Alex, och sen tror jag att Anna var ganska taggad också :D Kommer säkert sluta med att vi blir fler, hehe. Men det ska bli så sjukt kul, är jävligt taggad! :D Men nu ska jag gå och peta på Fredde och sen kolla idol, PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0