Fram och tillbaka.

Precis som överskriften lyder så har jag verkligen åkt fram och tillbaka idag. Det började med att vi hade en förelänsning på Stockholms Universitet. Vi satt och lyssnade på en som snackade om Det svenska styrelseskickets grunder i 2 timmar -_- jaa det säger ju sig själv, lite långtråkigt dels för att det var långt men också för att vi typ redan haft det där i samhällskunskapen men ändå tvingades anteckan ner det, eftersom vi ska skriva nån typ av analys/rapport om föreläsningen. Men när det äntligen var slut så fick vi sluta för idag. Så det var väldigt skönt att få sluta kvart i 12 :D Jag och Fredde hade pratat om att vi skulle äta lunch i Täby C och jag skulle hämta lite saker i skåpet så vi tåg tåget tillbaka till Täby. När jag gjort mina ärenden i skolan så fick vi för oss att vi skulle skita i att äta lunch men eftersom att jag skulle vänta på att Sabina kom med tåget från Vallentuna så gick jag med fredde till Täby centrum och när jag precis kommer dit så ringer Sabina och säger att hon sitter på tåget. Så det vara bara att gå tillbaka till stationen. Jag mötte upp henne på tåget och vi åkte in till stan. Jag var nu i stan, igen, haha. Vi skulle nämligen kolla efter present till en viss person som jag inte tänker nämna här, hehe (: Men vi gick runt lite i affärer och det blev väl lite shopping, iaf för Sabinas del, haha :D När vi var klara i stan var klockan runt 4, vilket innebar att det var 1 tim och 45 min kvar tills min dans började så jag åkte tillbaka till Täby och gick hem till Aurora och var där tills dansen började :) Vi tog en liten promenad till dansen från Aurora. Dansen var lika rolig som den alltid är! Vill börja dansa fler gånger i veckan! Något som både jag och Aurora funderar starkt på att göra till nästa termin kanske :D Mamma kom och hämta mig efter dansen och det var lite bråttom hem för idag var det nämligen säsongsstart på Paradise Hotel! Inget jag vill missa direkt. Och på tal om program, på torsdag börjar VAMPIRE DIARIES  igen! :D Fy fan vad jag har längtat, är galen i den serien! Så det är något jag ser framemot. Men nu måste jag gå till sängs, Ha det bäst vänner!


Sabina Nilsson, underbara du, du är älskad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0