Doktorn & IKEA

Nu är det en ny vecka. Igen. Känns som att det är måndag hela tiden, hänger inte med i svängarna. Men nu är det iaf måndag och min dag har sett ut så att jag missade första lektionen eftersom att jag var hos doktorn med min arm idag. Fick sitta på lättakuten i över en timma för det var så sjukt många som var där idag. Och nu när man blivit 18 också så måste man betala 150 kr, det borde vara gratis att gå på lättakuten eftersom man mest kommer dit för att få svar på vad man kan ha för fel osv. Iaf dom fixade och trixade med min arm, böjde och vände och jaa allt möjligt. De doktorn kom fram till var att jag förmodligen har skadat muskeln eller leden i armen. Detta kan man alltså inte göra något åt förutom att bara låta den vila och inte ansträngas. Så nu är den lindad och förmodligen så hjälper det eftersom att det är handleden som gör mest ont och bandaget håller den på plats. Det jobbigaste av allt är att jag inte kunde gå på dansen idag heller.. och det var sista gången idag.. Jag ville inte riskera att jag råkar göra nått där som förvärrar skiten :( jag har bara så otur, alltid är det nåtgot. Är jag inte sjuk så är det alltid något annat. Tyck synd om mig! ;O haha.

Efter att jag vart hon doktorn åkte jag till skolan och var med på svenskan, som var sista lektionen också, och sen hade vi möte med vår handledare om projektarbetet. Känns väldigt bra även om tiden börjar dra ihop sig och rapporten snart ska in för granskning :) men det ska nog gå bra!

Efter skolan följde jag med Björn till IKEA i Barkaby för att han skulel göra något ärende åt sin pappa. Måste säga att även om vi åkte hem därifrån utan att hitta det vi skulle köpa, då det var slut, så hade vi jävligt kul. Vi flumma omkring där, åt en köttbulletallrik för 16 kr och sen bjöd sötaste Björn på kaffe och bulle :D Så vi satt och snacka om allt möjlligt, och det blev en trevlig lite utflykt iaf, haha (: Kom hem därifrån för ett tag sen, och resten av kvällen ska jag plugga till filmkunskapsprovet imorgon och även kolla PH som börjar om 4 min faktiskt! Byeee!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0