Öppet hus

Detta var nog en av mina längsta skoldagar på länge. Började 09.10 och slutade 20.00. Nu undrar ni säkert varför jag i helvete är i skolan så länge. Svaret på det mina vänner, är för att det var öppet hus på Åva idag, då det är dags för alla små 95:or att söka gymnasium till hösten. Precis som förra året så var jag och Aurora Åva Guider och vår uppgift var som ni säkert förstår, att guida våra gäster! Och precis som förra året så hade vi det lika flummigt, tror inte jag skratta så mycket på länge som vi gjorde idag. Och eftersom vi hade det så kul så gick tiden ganska fort. Min kära vän Robin kom och hälsade på också, vilket var trevligt såklart. Alltid kul och se honom :)

För övrigt, så hade jag filmkunskapsprov idag vilket gick sådär. Alltås jag kunde allt men det var så sjukt mycket att skriva att jag inte hann med allt jag vill så fick därför hettsa igenom hela provet, känns inte alls bra eftersom att jag typ har MVG i filmkunskap och vill inte sabba det för att det inte fanns tid att skriva. Men men man kan ju alltid hålla tummarna på att det går bra liksom.

Nu hade jag egentligen behövt plugga religion eftersom jag har prov på torsdag, men tror ni att jag har gjort det? Nej precis. Istället har jag kollat på PH och duschat och jaa suttit vid den största boven som tog min tid för pluggandet, datorn. ehe.. inte bra alls. Men hurrni, på tal om PH jag gillade verkligen dagens avsnitt eftersom att JULIA kom tillbaka i huset. Hoppas verkligen att hon tar hem hela skiten nu! Eller vad säger ni? :D

Iaf, ska nog föna håret nu, kanske läsa lite religion och sen krypa till kojjs.
God natt sötnosar!


Jag & älskade Aurora på kryssningen för någon helg sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0