Första advent

Idag är det första advent och nedräkningen till julafton har börjat ta fart på riktigt nu. Jag kan väl inte riktigt påstå att jag firat första advent något idag eftersom att jag och Fredde vaknade sen idag och har bara segat och kollat på Toy story 3 (: När Fredde sen skulle hem så tog jag en promenad med min älskade vovve. Det snöade och var sådär lagom kallt. Det fick mig verkligen längta ännu mer till julen och den där känslan och stämmningen men får runt jul :D Myys! När jag sen kom in så gjorde jag en kopp te och satte mig i soffan och kollade lite tv. Och sen hamnadej ag såklart här. Funderar på om jag inte ska börja plugga lite till filmkunskapsprovet som är på tisdag. Känns som att det låter som en vettig idé. Men innan det så vill jag bara säga att jag blev väldigt nöjd med den nya hårfärgen jag färgade igår! Det blev precis så som jag hade tänkt mig och ville ha! Känns bra :)

Men nu ska jag vara lite duktig och plugga, Ha det bra så länge!



Här har ni alltså resultatet på hur hårfärgen blev,
 dock ser det något bättre ut i verkligheten.


Kommentarer
Postat av: elli

oh fan vad snyggt det blev :)

2010-11-28 @ 19:41:57
URL: http://kingoffools.devote.se
Postat av: Den där Irre

Taaack! :)

2010-11-28 @ 20:36:45
URL: http://erikasundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0