En kall lördagkväll

Nu är det verkligen vinter. Det är flera minus grader och massa snö. Mamma julpyntade i veckan och imorgon är det första advent, jul börjar verkligen närma sig och vet ni vad, jag längtar faktiskt. Många tycker att kylan och snön och allt som har med vintern att göra är jobbigt och skulle gärna slippa det. Men jag tycker att det är mysigt. Jag är egentligen en typisk sommar människa men jag måste erkänna att den tiden på vintern som jag har framför mig är en väldigt mysig tid. Jul, nyår, skidor, släkt och vänner osv. Ni måste ju hålla med mig att det är något som verkligen är bra med vintern. Däremot tycker jag inte om när det snöar i april som det gjorde förra året, vinter borde hålla sig till sina vinter månader med mycket snö då. :)

Idag är det iaf lördag och för tillfärllet så sitter jag och drick julmust och kollar på någon film på 4an i väntan på att mamma ska komam hem och färga mitt hår :) Om några timmar kommer bästa Fredde hit också och vi ska en en typisk "Irre och Fredde kväll" med massa gott, och bara umgås :) Det var ett tag sen nämligen, så det ska bli kul! För övrigt, så har inte min arm blivit bättre så det blir väl att gå till doktorn på måndag så jag blir av med skiten och även får svar på vad det egentligen är som har hänt.

Men ha en fortsatt trevlig kväll sötnosar för det ska jag ha!




Bjuder på en bild på mig och Lisa från kryssning förra helgen (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0