Bloggen tog semester, men är nu tillbaka

Jag vet att det är otroligt länge sen som jag skrev i bloggen och jag har fått höra massa klagomål om att jag la bloggen på hyllan en längre tid nu, men nu är den tillbaka! ;)

Det var alltså över en månad sedan som jag skrev här och ärligt talat så har jag ingen direkt anledning till varför men kände väl att jag behövde tänka på lite annat så länge och bestämde mig därför att bloggen skulle ta en liten paus. Men nu är jag alltså tillbaka och jag ska försöka gott göra alla som saknat detta, med att jag ska börja uppdatera lika bra som jag gjorde innan jag tog en paus.

Men vad har jag gjort den senaste tiden? Som ni säkert förstår så har jag ägnat mycket tid åt skolan. Jag har vart med massa underbara vänner, festat en hel del, vart i Göteborg och haft besök från Göteborg och vart på en sjukt bra kryssnings helg med massa trevligt folk. Jaa, har gjort en hel del med andra ord. Levt livet skulle jag säga. Nu är det bara ca 3 veckor kvar tills höstterminem är slut, vilket är så underbart skönt eftersom att det är den värsta tiden om ni frågar mig. Så snart har jag bara ett halv år kvar i gymnasiet sen är det STUDENTEN! :D Ni anar inte hur mycket jag längtar! På tal om det, så går det framåt med allt som har med studentskivan att göra också, nu är det bara dags att börja sälja biljetter. Längtar stört mycket till den också (: 

Så detta är väl på ett ungfär vad jag gjort den senaste månaden. Just ikväll blir det att ta det lugnt med Robin och Nicklas. Jag har fått problem med min arm, då den värker från axeln ut i fingrarna. Inte kul kan jag säga. Detta är tredje dagen jag har det och det har inte blivit bättre alls, värktabletter hjälper inte heller, inte ens lite grann. Vet inte vad som är fel heller, men förmodligen nått mer nerverna eller lederna. Om det inte blir etyt besök på Danderyd imorgon så blir det hos doktorn på måndag, om det nu inte blivit bättre. Kan ju alltid hoppas! 

Sist vill jag säga att jag köpte en mörk rödbrun färgning idag så om min älskade mamma har tid så ska hon hjälpa mig med det. Slingorna jag färgade för några månader sedan syns knappt, besviken :( Ska iaf bli spännande att testa röd hårfärg, har inte gjort det sen jag gick i 6-7an (: bilder kommer självklart upp. Och med det avslutar jag mitt första inlägg på länge, och lovar er att jag ska bättra mig när det gäller bloggen. Puss på er! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0