Valborg är överskattat.

Min valborg var inte direkt den bästa. Skulle säga att det var en dom sämsta dagarna på riktigt länge. Låg hemma och gjorde typ ingenting hela dagen. Följde inte ens med familjen till någon brasa. Fattar egentligen inte grejjen med valborg. Tända en brasa och välkomna våren? Valborg är ju en av dom värsta dagarna när det gäller alkohol och ungdomar. Förstår inte varför egentligen? Varför ska man supa och fira att våren kommer? Visst det är väl kul att vintern är slut och att sommaren börjar komma men att valborg slår nyår när det gäller att dricka, förstår inte grejen. Nyår förstår jag att man vill fira osv, eftersom man avslutar ett år och ett nytt börjar. Men valborg är bara så överskattat. Så pga att jag inte mådde så bra varken fysiskt eller psykiskt idag så orkade jag inte göra nått. Kände som att dagen aldrig skulle ta slut. Det bästa som hände denna dag var väl att pappa kommer hem och säger att han pratat med ÖB i arninge, som då är nyöppnat där, om jobb. Och dom var tydligen behov av folk så pappa skjusade mig dit så att jag kunde gå och lämna CV osv. Senare på kvällen under middagen ringer min mobil. Gissa vad? Dom ville träffa mig igen! :D Så på tisdag kl 17.00 ska jag på arbetsintervju där! ;) Hoppas verkligen att jag får jobb där, skulle passa mig perfekt :D Så det var väl det bästa med min valborg. (y)


Kommentarer
Postat av: elli

jaa valborg är verkligen överskattat :)

fan vad bra med jobb! :D lycka till på intervju :D

2010-05-01 @ 15:20:02
URL: http://kingoffools.devote.se
Postat av: David

Nä jag förstår egentligen inte heller grejen med att fira våren med att titta på en brasa och supa skallen av sig. Håller med dig :)



Vad roligt! Hoppas du får jobbet! :D <3

2010-05-01 @ 17:21:35
URL: http://dintraffic.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0