M som i Måndag

Så var det måndag igen och en ny vecka. Inte alls långt kvar till sommarlovet nu. Och jag längtar verkligen tills 2an är slut. Känns lite som att 3an kommer bli lugnare på det sättet att vi inte har lika många ämnen. Kommer bli skönt. Men idag då, jaa vad kan man säga om denna dag. Jag skulle haft min svenska kurs idag men så klantig som jag är så glömde jag att bifoga svaren till mitt påhittade test jag gjort tillsammans med fredde och utan dessa svar så blir halv kursen förstörd. Så får tagga till nästa vecka istället. Hela denhär dagen har kännt helt okej även om den var lång och inte speciell så. Men en kul sak som vi fick veta idag var betygen vi fått på våra kroppen projekt. Som ni säkert minns så skrev jag mycket om det förut då jag, chatte och fredde hade om kortvuxenhet. Vi filma och sattsade på filmen och hela projektet, och vet ni vad allt slit vi la ner gav oss ett MVG! :D Sjukt nice måste jag säga. Kanske lägger upp filmen på facebook för er som inte sett den och är sugna på att se hur det blev. Detta fick vi veta sista lektionen och vi var dom som fick veta sista också. Så när jag och fredde gick från skolan mot täbban så var klockan kanske runt kvart över 5. Eftersom att det tydligen var sista gången på dansen förra gången(trodde det skulle vara denna måndag), så hade jag ingen dans. Suger verkligen att jag måste vänta tills i höst, då den startar igen. Men iaf, jag följde med fredde runt på lite ärenden i täbban och jag hann även kika runt lite på HM, vilket ledde till att jag köpte en tröja där. Typiskt irre tänker vissa av er nu, haha ^^ Jag kom sen hem vid halv 8, då jag åt middag. Sen runt 9 tiden så gick jag och elli på en lång promenad med nellie. Snackade om allt möjligt, vilket vi gjorde kvällen innan också när vi var ute och vandrade. Så skönt att verkligen få prata av sig ibland. Det är verkligen något jag behöver just nu. Kan inte gå och bära på alla tankar och på all sorg för mig själv. Jag vill ha tillbaka det liv jag hade innan allt dethär hände, ni vet vad jag menar. Orkar inte leva såhär, det tar på både på mina krafter och på människorna i min omgivning. Varför ska det vara så svårt att gå vidare? Jag tror jag vet varför jag inte kan gå vidare, och det vet han också. Men jag tänker aldrig ge upp helt och hållet, det kan jag lova er/dig.  Men men, slut bloggat för idag. Kan väl avsluta med att vi har resursdag imorgon, igen haha, och detta betyder att vi bara har matte från 09.30 till 11.30 och sen slutar vi. (y) dock kommer matte i 2 timmar vara lite tufft men det ska nog gå. Iaf, Godnatt med er!

Btw, har arbetsintervju imorgon på ÖB. Gaaah nervös. Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0