Sommar & sol!

Nu är vi inne på den näst sista veckan innan det är dags för sommarlov! Det är helt sjukt vad tiden har gått fort, tycker ni inte? Det känns som att det var nyss som skolan började, samtidigt som att det känns väldigt länge sen som det var jul och nyår. Men det spelar ingen roll, för jag är så otroligt lycklig för att skolan slutar snart och att det inte är nått kvar i skolan längre. Alla böcker är inlämnade och det känns bara onödigt att gå i skolan ;O Men men, ska inte klaga, hade kunnat varit värre. Idag hade vi ingen svenska, naturkunskap eller historia på eftermiddagen så slutade mycket tidigare än vanligt, är ju längsta dagen annars^^ På tal om historia så fick jag bara G+ på provet förra veckan, vilket jag inte alls blev nöjd med. Får VG i slut betyg i historiaB, känns som att det är mitt andra MVG jag sumpar men men, sånt är livet, går inte alltid som man vill. Däremot så får jag MVG i slutbetyg i både samhällskunskapB och ryska steg 2 och det är jag sjukt glad för :D hehe, men slut pratat på sånt nu. Efter skolan gick jag och johanna runt lite och kollade i täby centrum. Vi köpte likadana tröjor, som ni även ser bild på lite längre ner på inlägget ;) Jag köpte även en likadan fast rosa också. Sen köpte jag en brun utan sol, något som jag i vanliga fall är emot för tycker det blir så fläckigt och orange men enligt elli så ska denna vara bra och hon har likadan inställning till brun utan sol, så kände att jag var tvungen att köpa den och testa. Sen köpte jag också ett par leggings och ett par solglasögon :D Har inte köpt nått till mig själv på ett tag så kändes som att jag förtjänade detta efter förra veckans slit. Dock måste jag spara pengar till Göteborg (; Juste precis! Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag och johanna börjar vår resa söderut till Göteborg & Kungsbacka :D Längtar så sjukt mycket! Har även kollat hur vädret ska vara där nere och även det kommer att vara med oss!! :D Vet att man aldrig ska lita på vädret men håller iaf tummarna för att det blir så som det är sagt (y) Nu ska jag kolla på matten, eftersom jag har ett matteprov imorgon, som jag missade tidigare på terminen. Men är inte speciellt nervös för det känns ganska lätt och att jag har koll på det. Men aa, får se hur det blir och känns imorgon, hehe. See ya!


 



Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHA NEEEJ ERIKA DE FULASTE BILDERNA!! på mig.

<3

2010-05-31 @ 23:33:02
Postat av: Irre

Neeeeej du är schnyyyyyggg! <3

2010-06-01 @ 19:25:41
URL: http://erikasundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0