Tjejmiddag med temat disco/80tal

Just precis som rubriken lyder så hade jag, chatte, johanna, elin, anna och miccan tjejmiddag hemma hos mig med temat disco/80tal. (y) Innan kvällen började så gick den åt till att fixa sig inför kvällen och jag, chatte och elin handlade allt till kvällen osv (: Alla hjälptes åt att fixa maten och vi hade riktigt trevligt, med allt fixande och musik och allt umgänge. När vi ätit upp allt och alla var mäta och belåtna så sjöng vi singstar resten av kvällen :D Jag, chatte och johanna vann typ alla gånger (a) hähä. Men iaf, kvällen och middagen blev riktigt lyckad. Denna helg har vart en riktigt kul helg, med lady gaga i fredags och middag igår. (y)

Tack till johanna för den bästa kvällen på länge i fredags, lady gaga! Och tack till alla ni tjejer som var med igår, det var trevligt! :D <3

Fler bilder från middagen finns på min facebook för er som är intresserad (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0