Tisdaag!

Det är så sjukt skönt att alla nationella nu är över! Hade sista idag som då var speaking delen för engelskan :) Jag var sjukt nervös men gick vä l hyfsat bra iaf. Det som var lite små irriterande idag var att jag var tvungen att komma på matten på morgonen, så började 10 och slutade vid 11. Detta betydde att jag hade håltimma fram tills det var min grupps tur att göra nationella, som då var vid 13.25 :O Fatta vilken lång sovmorgon jag hade kunnat haft annars ;O Inte okej! Men slutade iaf efter det och var hemma i några timmar innan jag och mamma skulle möta upp pappa utanför tibble för att gå på handledarutbildning för körkort. Det var som säkert alla redan vet, väldigt långt, dock måstej ag säga att det var ganska intressant. Han som snackade var ganska rolig att lyssna på osv. Det var väl mer mot slutet som man bara ville att det skulle ta slut. Det ska bli kul att börja övningsköra men fattar inte hur man ska kunna lära in sig allt det där. Ver kar sjukt svårt. Men jag ska kämpa :D haha. Iaf, så kom jag hem runt 22 och var väldigt trött. Hade behövt plugga då, men snackade med sebbe på skype osv. Men nu ska jag göra mig iordning för sängen sen kolla lite mer på ryska glosorna och sen sova (; Imorgon är det friluftsdag, och jag, fredde, johanna & anna (vad jag vet nu) ska gå åva lunken som är 1 mil :O gjorde det förra året också, var helt slut i fötterna efter det men då var det iaf sommarväder, ser inte ut som att det ska bli så bra väder imorgon. Fan om det regnar, då vill jag inte gå ;O Håll tummarna för min skull, (; Godnatt!

Bjuder på Belgiens bidrag i Eurovison Song Contest, tycker att låten var ganska söt & hans röst underbar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0