Sol & värme!

Alltså nu har det vart sommarväder här flera dagar i rad och det gör mig gladare! Är så otroligt taggad för sommaren nu, bara ca 3 och en halv vecka kvar nu. wiiie! :D Min dag idag har varit lite blandad. Började med att jag först "försov" mig, eller om jag ska vara ärlig så var jag sjukt trött och behövde sova lite så skippade Måbra idag, var ändå inget viktigt där idag. Så vid halv 11 tiden tog min älskade roslagsbanan mot tåget. Ingen stress kände jag heller. Något jag alltid gör på morgonen i vanliga fall. När jag kom till skolan var det bara att invänta att psykologin skulle börja. Väl på psykologin så kollade vi på film. Så hittils var det en lugn dag. Men så var det dagsför gympa och gissa vad.. vi hade COOPERTEST idag! :O I denhär värmen. asså skojja inte att jag typ dog både av att det var så fruktansvärt varmt och för att jag inte tränat min kondition speciellt mycket på senaste. Orkadem ycket mindre än vad jag gjorde förra året när vi sprang eftersom att då tränade jag väldigt mycket men pga att skolan tog så mycket tid så fanns det ingen tid kvar till att träna, hann liksom inte med det, vilket suger men men. Snart är 2an över och förhoppningsvis kanske jag kan börja gymma och så igen eller börja dansa fler gånger i veckan till 3an, då det blir lite lugnare. (; Men efter gympa var jag både varm och helt slut men eftersom jag hade kompliteringsprov i naturkunskapen för kemi delen så skulle jag tillbaka till skolan och skriva prov. Detta prov var dock frivilligt men gjorde det enbart för att om jag skriver bra på det så har jag möjlighet till MVG i slutbetyg i naturkunskapB ;D Men aa det gick som det gick. Jag och kemi kommer aldrig att gå ihop. Jag klanta mig som fan och tror att jag sumpat min chans till ett MVG.. blääää på det :( Iaf, efter provet åkte jag hemåt, fast inte hem, utan till vallentuna eftersom att jag skulle på informationsmöte för sommarjobb som några fått av kommunen. Av min stora förvåning så var simon också där :D Han hade också haft turen att vara en av dom 30 som fått jobb från kommunen ;D Måste erkänna att jag saknar honom /: måste träffa killen oftare! Nu är ni säkert nyfikna på va jag fick för jobb? Jag fick jobb på Ormstaskolan, alltså barnomsorg. Tror att jag ska få vara lite allt möjligt där, fritids osv (: Jag är iaf nöjd. När jag kom hem la jag mig i soffan ute på baksidan och snackade med sebbe i telefon :) alltid lika trevligt. Resten av kvällen har jag pluggat och bara tagit det lungt här framför skärmen, haha. Nu ska jag hoppa in i duschen, sen kolla lite på ryska glosorna och sen förhoppningsvis sova. Skönt med lite sovmorgon imorgon iaf. Godnatt vänner!



Kommentarer
Postat av: elli

WOO! vad bra med jobbet :D

2010-05-20 @ 10:07:07
URL: http://kingoffools.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0