Så börjar en ny vecka

Nu är det måndag igen och tiden går så fort att jag typ inte hänger med alls längre. Men det är bara bra för jag vill ha sommarlov! :D Idag har dagen vart ganska bra i helhet. Jag hade min kurs på svenskan idag, och som dom flesta av mina nära vänner vet så avskyr jag verkligen att stå och snacka om nått inför folk, iaf i skolan. Så har vart sjukt nervös fram tills det var dags, då gick allt väldigt bra måstej ag säga. Var inte alls lika nervos under själv kursen som jag var innan (y) och nu har jag det över, yey! Fick även sluta tidigare idag eftersom att naturkunskapen var inställd och historian flyttades fram så även det får tummen upp (y). Min eftermiddag vart ganska lugn, inga läxor eller så att tänka på, så har bara ägnat mig åt att umgås med vänner hela kvällen. Just nu sitter jag och snackar med bästa semih på skype och ska väl när som helst. Så otroligt skönt att det är kort vecka denna vecka :D Johanna ska även bo här med mig under hela lång helgen :D är ensam hemma med bror min för mina päron ska till landet :DSka bli både roligt och skönt med en riktigt lång helg, eller man kanske skulle kunna säga mini lov ;D HAHA btw, jag fastnade med håret i hårtorken imorse, hahaha fick typ panik. xD fick rycka loss håret vilket innebar att det gick av på det stället som fastnade i torken xD Men som tur var så syns det inte om man inte :D Haha, kände mig lite IQ befriad sådär (a) Whatever, nu ska jag avsluta med semih på skype och sen krypa till sängs, Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0