Resursdag igår

Idag var det alltså resursgag. Började 09.30 och slutade 11.30, och på dom 2 timmarna så hade vi bara matte. Lite extra såhär innan det är dags för nationella i matte ;D Efter skolan återanmälde jag och aurora oss till dansen till nästa termin så att ingen tar vår plats i gruppen (a) sen gick vi hem till aurora och var där en stund medans vi väntade på att hennes mami skulle komma hem och köra oss till danderyd eftersom vi skule hälsa på josie på sjukhuset idag. Stackarn har legat där i snart 3 veckor nu /: Det var underbart och se henne igen, och vi tre satt och snackade om allt. Hon berättade även om hur det gått på sjukhuset och vad det är som är fel med detaljerat. Vi var där i lite mer än 2 timmar, sen var jag tvungen att dra till min arbetsintervju. Fy fan va nervös jag var! Kom dit typ 50 min för tidigt också så för att lugna ner mig lite och inte stressa upp mig så pratadej ag med sebbe på telefon (y) var ett tag man hörde killens röst :/ så det var skönt att få prata lite. Arbetsintervjuen gick faktiskt bra, gick kanske lite fort kände jag men aa dom vet ju vad dom gör så (; Han lät iaf positiv men får svar på om jag fått jobbet eller inte i början på nästa vecka. hoppas hoppas! Behöver det verkligen! Efter intervjun blev jag upplockad av mamma och även lillebror var med. Vi tre åkte till donken och åt middag där och sen hem. Väl hemma så pluggade jag lite till måbra provet men sen resten av kvällen blev jag upptagen med massa annat så glömde bort det sen (a) Jag och sebbe hade en av våra flummiga kvällar. Skit skönt att vi fortfarande kan skratta och vara som förr trots allt som hänt. Fast det jobbigaste är att jag verkligen inser hur mycket jag vill ha dig tillbaka. Saknar allt, saknar honom. Kommer aldrig ge upp först du är helt säker och jag vet att du innerst inne inte vill att det ska vara såhär. Låt hjärtat tala, strunta i vad huvudet säger. Jag hoppas verkligen att du snart inser att det hjärtat känner betyder och är så mycket mer äkta än vad det huvudet säger, för huvudet ser alltid alla problem. och med det slutar jag detta inlägg. Bye!




Tänker på dig Josie vännen. Krya på dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0