NU ÄR ALLT KLART!

Fy faaan va skönt att det är helg nu! Det är helt sjukt vad jag har längtat. Nu är både ryska provet och historia provet över. Det är alltså pluggandet till dom två proven som gjort att jag vart upptagen hela veckan men nu är det äntligen helg, och ska bli så sjukt skönt att sova! Vart så trött och stressad. Igå var det alltså ryska provet och idag historia. Trots all stress så tror jag att det gick bra aif, kändes så på båda proven. Denna eftermiddag har jag vart med fredde, som även däckat i min säng nu. Känns som att jag ska däcka när som helst också, så ska göra mig iordning för min skönhetssömn när detta inlägg är klart. Just nu och sedan 4 timmar tillbaka har jag snackat med sebbe på skype. Men nu känns det som att båda börjar bli trötta så ska nog avsluta här snart ^^ Btw, på tal om sebbe, IGÅR BLEV BILJETTERNA TILL GÖTEBORG PÅ TORSDAG BOKADE! :D :D Så nu kan bara jag och johanna gå och vänta in dagarna som är kvar! Läääängtar verkligen, både att få åka dit med johanna men också för att få träffa sebbe igen. :) Hoppas att vädret är med oss också. Men nu gott folk, håller jag på att somna, så Godnatt med er!

2 veckor kvar till SOOOOOMMAAAARLOOOOOOV! :D :D



 


Kärlek till bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0