Långhelgen (y)

Vill börja med och be om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande här, men anledningen till det är jag inte riktigt haft tid eller ork till att skriva här, eftersom alla dagar har slutat med sena nätter. Men jag ska försöka att göra min långhelg kortfattad för er som är intresserade av vad som hänt dom senaste dagarna.

Torsdag: Var först med Fredde, men sen skulle han och gymma så jag drog hem. Aurora och Billy kom hit i några timmar. Vi kollade resor för i sommar osv. Är sjukt taggad! :D Men eftersom vi satsar på sista minuten så har vi inte riktigt bestämt vilket land vi ska till, men det blir bara spännande och se (; När dom sen åkt hem, åkte jag och min bror till Ica och handlade middag som vi sedan fixade och åt. Runt 9 tiden kom Robin hit :) Medans vi väntade på att Johanna skulle komma så flummade vi runt hemma här. Hahah you know what I mean Robin x) Hahaha fan va vi garvade! När Johanna sen kommit så kollade vi tre på New Moon och sen var väl kvällen så gott som slut. Johanna som bodde här hela helg, sov ju här (:

Fredag: Idag vaknade jag och johanna runt 12 tiden. Åt frukost, sega lite framför tv:n, duschade och gjorde oss iordning inför kvällen. För när vi var helt klara var klockan runt 5 tiden och då var det dags för ossatt göra iordning middagen som vi köpt tidigare på dagen (; Denna dag serverades tacos och aurora kom hit och åt tillsammans med oss. Trevlans var det :D Vid 8 tiden började vi tre gå ner mot tåget för att bege oss till Annes fest. :D Det var riktigt trevligt där! :D Dock var det mindre kul när jag och johanna skulle hem sen vid halv 2, vi fick åka värsta omvägen för att komma till vallentuna. Vi var hemma vi halv 4, tog oss 2 timamr att komma hem ;O sööög också att det regnde. Vi slocknade nästa på engång när vi kom hem, trött och blöta.

Lördag: Denna dag sov vi till 1. Gick upp, gjorde frukost och fastnade framför en film på tv:n. :) När vi sen duschat och gjort oss iordning så gick vi till Ica och köpte kesella och bär :D Var sommarväder idag, ca 23 grader i skuggan och mycket varmare i solen :D UNDERBART! Så vi satt på baksidan och åt kesella och bär i solen (a) älskar att sommaren är gott som påväg nu! :D Efter det gick vi in och kollade på Titanic och åt middag efter ungefär halva filmen. Vid 8 tiden dök jocke, robin och fredde upp :D Vi började kolla på Avatar men sen bestämde jag, robin, jocke och johanna oss för att spela Tjejsnack xD haha! Fredde ville kolla på filmen, eftersom han var den enda som inte sett den så det lät vi honom göra. Vi hade sjukt kul iaf! Vid 12 tiden drog jocke och fredde och robin drog hem runt 3 tiden ^^ Efter att alla gått så gjorde jag och johanna oss bara iordning för att sova och somnade lika fort som natten innan (;

Söndag: Precis som alla andra söndagar så har den vart ganska seg. Så idag kollade vi bara på A walk to remember som gick på tv. Älskar filmen! Gråter lika mycket varje gång ^^ Och efter den filmen kollade vi klart på Titanic eftersom vi inte hann göra det igår innan killarna kom (: älskar även den filmen! Resten av dagen har varit sjukt seg. Borde ha pluggat men orkar seriöst inte. Nu ska jag titta på The perfect man som går på 3an och försöka att plugga lite ryska glosor. (:

Detta var alltså min helg. Vill tacka alla som var med och gjorde denna helg så otroligt bra och trevlig. Speciellt stort tack till Johanna som bodde här och höll mig sällskap medans föräldrarna mina var på landet :D <3

Bilder från helgen:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0