Göteborg med Johanna?

Just precis! det planeras nu för fullt att jag och Johanna ska göra en trip ner till Göteborg/Kungsbacka och hälsa på Sebbe :D Det kommer isåfall att äga rum den 3 juni till 7 juni! Allt är planerat och det enda som återstår nu är att se till att boka stället vi ska sova på, men det lägger jag i händer på sebbe, haha ;D Iaf, så om allt går som planerat så bokas biljetterna i helgen och det kommer bli så sjukt kul att åka till den underbaraste staden med bästa Johanna! (: (y) 



Nån bild jag hittade på mig och Johanna från när vi var i Ukraina med klassen! hähä


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, det här är ju bilden där jag ser blek och osminkad ut! haha! i like it ;)

2010-05-21 @ 00:41:20
URL: http://1337.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0