(y)

Så var andra skiddagen över. Idag var vi i Järvsö för första gången och vet ni vad, det var nääjs ;D Det enda lite negativa var vädret. Blåste och snöade nästan hela dagen, men man överlevde ju liksom. Så Järvsöbacken är något jag rekomenderar för er som är skidälskare som jag (y) Just nu sitter jag här i mitt fina underställ och bloggar (såklart) och väntar på att duschen ska bli ledig. Jag hör även att mamma håller på med maten där nere så antar att det är middag när som helst. Kvällen ser ut så att vi ska spela massa spela, hela familjen och bara umgås såhär en kall måndagskväll ;) BTW, JAG FICK REDA PÅ IDAG ATT LADY GAGA SKA HA KONSERT I GLOBEN DEN 7 MAJ!!!! :D :D :O :D :O Ni som känner mig vet att jag har gott och snackat och längtat till hon ska komma till Globen, enda sen hon spelade på Grönan i sommras :D och nu kommer hon hit! :D blev över lycklig när jag hörde det på radion, eftersom hon är en stor idol hos mig :D Johanna som också gillar henne, blev lika överlycklig när jag smsade henne och sa att Lady Gaga ska komma till Sverige och spela i Globen. Så på fredag kl 09.00 när biljetterna släpps så ska jag och johanna köpa biljetter! :D :D

Puss


Kommentarer
Postat av: Madeleine

ja järvsö är mysigt, min hem ort xD

2010-03-02 @ 22:33:09
URL: http://madeleineharlin.blogg.se/
Postat av: Irre

hehe, jo det är det verkligen :)

2010-03-03 @ 17:45:51
URL: http://erikasundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0