Lördag/Söndag

Så var det söndag igen. Har aldrig riktigt gillat söndagar men det beror nog på att dom nästan alltid innebär att plugga och att en ny skolvecka startar dagen därpå. Men ska inte klaga, man är ju trots allt ledig hela dagen. Så hur såg min lördag ut. Den började med att jag och fredde vaknade upp här, åt frukost, och allt det där man gör innför dagen. Vi hade kvar en påse cheez cruncherz från fredag så den tog vi och satte oss och kolla på Hey baberiba ;D haha saknar fan det programmet. Tur att man har lyckats samla på sig 3 säsonger utav 4. ;) Iaf när fredde sen åkte hem runt 5 tiden så hann jag kanppt sätta mig här innan mamma ropar att vi ska åka till donken för att äta middag. Hahah middag på donken en lördagkväll, (y) Donken mat är typ alltid gott så. Efter det åkte vi till affärern för att ladda upp inför melodifestivalen. Chips och grönskarer till dipp, mums (: Jocke kom även hit :D Melodifestivalen måstej ag säga, slutade bra. Jag tycker att Anna eller Darin skulle vinna och det blev som jag ville, Anna Bergendahl får åka till Oslo och tävla för Sverige. ;D Vad tycker ni andra som kollade om det? Var det rätt låt som vann? (: Vet att det finns lite blandade åsikter om detta så (: När det var slut, hände väl inte så mycket mer. Jag och jocke kollade på Bruce den allsmäktige som gick på Tv. Har dock sett typ 1 miljon gånger x) Jocke spelade även gitarr och sjöng, något jag gillar starkt (: Han åkte hem runt halv 12 och min kväll slutade framför datan. Det var tre killar som underhållde mig denna kväll/natt. Jonis, wille & sebbe (: Så min "lördag" (gick och la mig när det redan blivit söndag) slutade väligt bra, och hela dagen i sig var mysig :) Idag blir det som jag nämnde händer alla söndagar att plugga till matteprovet på tisdag och  ska även njuta av ännu en solig dag. Känns som om våren är påväg, eller vad säger ni? :D Pöss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0