Träffade äntligen min Sofie idag

Asså min dag börjadei nte bra. När jag kommer till skolan idag så får alla vi som har Måbra reda på att deti nte är någon lektion, att den är inställd.. -_- kul.. så vi hade alltså håltimma i 3 timmar ;O Kunde fan ha haft sovmorgon och börjat halv 12 istället. sööööög ju verkligen eftersom jag var så otroligt trött också .. Aja det var bara tat bita ihop och fortsätta dagen. På sista lektionen förtsatte mitt, chatte och freddes filmande till vår film. Det gick bra idag med, hähä. Efter skolan skulle jag äntligen vara med min bästa soffiepropp :D Det var så otroligt länge sen som vi träffades själva och kunde snacka ut om allt mellan himmel och jord. (: du är bäst soffan. tack för att du finns <3 Hela min kväll har vart ganska seeg, efter att jag kom hem från soffan. Har typ suttit här och snaackat med jonis i flera timmar på skype. Haha alltid lika kul och snacka med honom. Killen får mig skratta hela tiden, något som jag gillar starkt :) Men nu ser jag att klockan är alldeles för mycket så ska avsluta samtalet med jonis och sen ska jag sova (: Natti natti!  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0