trååk helg..

Denna helg har sugit.. iofs skönt och bara ta det lungt men hade hellre gjort nått roligare ;O fredagen var nice men ite resten av helgen. Igår var moster, jonas och lillkussen här på middag. Det var trevligt men man orkar ju itne sitta och bara lyssna på dom när dom snackar om allt till kl 3 på natten xD Idag har jag tjänat lite pengar här hemma och som igår, spelat sims. Sims räddade min helg, haha. Har man inget och göra så kan man spela det och då går tiden sjukt fort ;O Ska nog gå och lägga mig snart tror jag. Nu när det är sommartid så förlorar man ju 1 timme också. Men det är skit samma, skönt att det är påväg till ljusare och varmare tider nu :D Vill ha sommar nu! Imorgon ska jag,fredde och chatte intervjua en kortvuxen person till vårt projekt, önska oss lycka till ;) Pöss!


Bild från igår: min sötnos till hund <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0