Skidåkningen fortsätter

Haha, egentligen måste jag inte säga vad jag gjort idag eftersom ni nog vet det vid det här laget så dagens inlägg blir kortfattat. Alltså, vi var och åkte skidor i järvsö idag igen, och det var lika bra idag förutom att det blåste lite för mycket men solen sken ;D Vi åkte hem något tidigare idag pga att vi för första gången under dessa dagar började frysa. Väl hemma så gjorde vi inte så mycket. Jag och simon spelade spel innan middagen och efter middagen så kollade jag på ett program om Lady Gaga (: Och efter det spelade vi alla igen och vet ni vad.. jag förlora denna gång ;O haha. Nu sitter jag här och lyssnar på Darins bidrag i Melodifestivalen, så sjukt bra låt :D Även anna bergendahls låt är ganska bra också, jobbiga med den är att den fastnar på hjärna hur lätt som helst. Har haft den i huvudet 3 dagar i sträck nu x) haha. Imorgon är det sista skiddagen för denna gång, och imorgon befinner vi oss i bolleberget igen (; börjar få lite hemlängtan till alla mina underbara vänner som väntar där hemma. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0