Sjuk?

Så var det dags igen. Jag håller på att bli sjukt.. igen.. orkar verkligen inte. Iofs så har det haft uppehåll längre än vad det brukar iaf. Men aa, hela dagen har vart jobbig pga det som är påväg att slå till i min kropp. Kunde inte heller dansa idag heller, det SÖG ju mest av allt! Den är ju något jag verkligen inte vill missa.. Men nu är det som det är. Jag har tillbringat eftermidaggen till att börja fixa mer på vår film till projektet. Kommer bli så sjukt bra ;) haha. Det har väl vart ganska kul hitills men det är nu som grov jobbet börjar, att skriva in alla fakta -_- det är det tråkigaste också. JUSTE, på tal om detta ämne.. vi har äntligen fått en intervju med en kortvuxen som våran handledare känner ;D Dett kommer att äga rum kl 15.00 på måndag, på något café i upplands väsby (; Hahah vi blir skjussade dit av vår handledare x) Det är skönt att vi lyckades lösa detta eftersom att ingen vi mejlat svarar.

Men nu gott folk, så ska jag stänga av här och krypa till sängs :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0