Sjuk + hemma = min tisdag

Jag visste det.. jag var påväg att bli sjuk och nu är jag det. Detta innebär att jag inte var i skolan idag. Visst är det väl skönt att vara borta från skolan men det är inge kul att vara sjuk. Kändes som att mitt huvud skulle sprängas "imorse" när jag vaknade, och näsan rann :/ Så denna dag har jag spenderat nerbäddad i soffan och kollat på Tv. Såg en väldigt bra film, "Dating tricket" hette den. :D Efter det kollade jag på en av mina favorit filmer, "Raise your voice" med Hilary Duff och Oliver James. Den är sorglig och så bra på samma gång, och jag är väldigt känslig för sånna typer av filmer. Så har gråtit flera gånger under filmen :') haha. Ni som har sett den filmen vet vad jag menar. Nu när den är slut så funderar jag på att sätta på en ny och börja jobba lite mer med vår projekt film ;) Ska försöka göra mitt bästa för att den filmen ska bli så bra som möjligt. Tycker att det är enormt kul och göra filmer och sånt, kanske är ett framtida jobb? Haha, svårt att nå dit kanske men säger som i raise your voice,  Don´t hold back, don´t give up. Den meningen ska jag även ha med mig om jag någongång vill lyckas inom det jag älskar, musik, framförallt inom sången, så legat mig varmt om hjärtat sedan jag var liten :) Med det så avslutar jag detta blogg inlägg (y) Puss!



Kommentarer
Postat av: elin

den filmen är så fiiin :) och oliver james, haha

2010-03-23 @ 18:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0