Redan Torsdag!?

Har ni tänkt på hur fort veckorna går nu? Det har jag. Det är bra att dom gör det men förstår inte hur det kan gå så snabbt ;O Redan torsdag liksom! Snart påsklov, & det gillar vi! (y) Men idag då, vad har hänt denna torsdag? Jo, det började med att jag fick tillbaka mitt ryska prov och resultatet blev VG. Jag är nöjd men jag hade gärna velat haft MVG, men men provet var så otroligt svårt så är glad att jag tog mig till VG liksom ;) På nästa lektion, som då var samhäll så fortsatte vi vårt filmande till projektet (; dagens filmnings uppgift var att filma en clown scen :D jag spelade en kortvuxen/dvärg clown(bilden nedan) och chatte cirkus direktör. Nu undrar ni säkert varför? svaret på den frågan är att forr i tiden så "använde" man kortvuxna som clowner osv. Så vi filmade en sån scen för att vi ska ha det till historia området ;) Efter denna lektion så var det bara engelska och sen slutade vi. Resten av dagen var det meningen att jag skulle plugga till Måbra provet imorgon, men jag har var för lat, så började efter att jag sett vampire diaries . Måste bara säga att jag är förälskad i den serien. :O :D haha. Men nu är klockan för mycket igen.. har lagt mig alldeles för sent hela veckan nu. Aja imorgon är det fredag och det ska bli så jävla skönt med helg! (y) Önska mig lycka till på provet imorgon! God natt sötnuuusar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0