Mja, det är ju iallafall helg!

Så var det helg igen, något som är otrolig skönt. Har dock inga planer för helgen, men är ändå lika underbart. Fast kan väl inte påstå att jag haft en så jobbig vecka då jag var hemma 2 dagar denna vecka pga sjuka och så var det resursdag i torsdag och igår var det las vegas konsert i aulan som vi skulle kolla på. Så enda lektionen jag hade igår var matte eftersom måbra lektionen inställd för dem som gjort provet och det har jasg gjort så ;) Efter skolan gick jag, johanna, fredde och felix till täbban och hängde. Vi hade inget bättre för oss. haha xD Vi bestämde även att vi skulle ha filmkväll hemma hos mig samma kväll. Sagt och gjort, godiset var köpt och det var bara att slå på en film. Det blev "Torsk på tallin" eftersom johanna aldrig sett den och gärna ville det. Ingen av oss haden ått emot det heller eftersom att den filmen är så sjukt underbar xD Skrattar lika mycket varje gång! xD När den var slut så var det dags för johanna att bege sig hemåt, då hennes sista buss gick vid 12 tiden, så då avslutade vi kvällen :) Fredde sov kvar här, vi kollade beck innan båda deckade av trötthet, haha (;

Idag har jag och pappa vart runt och köpt färg till den fondvägg jag ska ha. Blev typ en mörk rosa färg, precis som jag vill ;) köpte även massa vit färg som resten av väggarna ska vara och även väggarna nere i vardagsrummet. Min underbara föräldrar ska fixa mitt rum medans jag är nere hos sebbe i gbg och hälsar på över påsklovet :D En annan sak, Min pappa köpte New Moon til mig, :D:D wiie! Var bara tvungen att nämna det. haha nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, typ fräscha upp mig lite kanske eftersom moster, jonas och kusinerna ska komam hit och äta middag ikväll, kommer bli trevligt :) Vi ska grilla också, för första gången på detta år! Gaaah, längtar så otroligt mycket till sommaren!!



haha Miccan är sötast! Brist på sittplatser? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0