Lördaaaaag

Dagen var jag med fredde och vi tog det mest lungt hela dagen. Jag kollade på filmen vi hyrde eftersom att jag somnade nästan direkt när vi starta den, (a) Gamer hette film, och var faktiskt bra (; rekomendrar den (y) När fredde sen åkte för att han skulle hinna fixa sig och så för att sen fira en kompis som fyllde år, så gjorde jag inte så mycket mer än att nörda mig hr framför datan. Senare på kvällen åkte jag hem till jocke och var med honom. Vi hade en underbar pratstund om allt mellan himmel och jord. Är så otroligt glad att vi börjat umgås igen och för att du alltid finns där för mig. Du kan alltid räkna med mig jocke (: vid halv 12 gick jag och mötte fredde igen och så gick jag och han hem till honom (: sov även kvar där.



Jocke, du är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0