lite "kort"

Jag hade att sammanfatta min dag lite kort här eftersom jag är lat och sjukt trött men kände för att detta var ett måste innan. I helhet så gick den ganska fort för att vara måndag tycker jag. Haft projekt hela dagen och det roligaste är att vi typ är klarar med vårat så vi gör typ inget xD Fast en lite annorlunda grej vi gjorde med projektet var att vi hade en intervju med en kortvuxen idag. Så vår handledare skjusade oss till väsby där vi skulle träffa henne som vi skulle intervjua. Det gick fort men otroligt bra. Hon pratade på och var riktigt trevlig. :D Efter det hann jag fixat klart filmen till redovisningen innan jag skulle dra på dans. Så nu är den HELT klar! :D blev sjukt nöjd! Måste bara säga en sjukt irriterande sak. Vår engelska och svenska lärare är borta denna vecka så vi har inga lektioner. Detta innebär att imorgon då vi har engelska innan lunch och svenska efter lunch har hål timma i 3 timmar. Jag hade kunnat börjat sent om det inte vore så att vi hade matte som första lektionen imorgon -_- hade börjart vid 3 ananrs xD och hade isf inte känt speciellt nödvändigt gå då heller eftersom vi har projekt tid och vi är klara med allt xD Men men, får väl försöka fördriva dom där 3 timmarna som vi har hål timme på ett bra sett så är väl dagen över sen ;D Imorgon ska jag även träffa elli :D har inte träffat eller varit med henne på enormt länge så det ska bli underbart. Men nu måste jag checka matten lite snabbt och sen sova, Godnatt gullisar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0