Jag är trött

Usch va jobbigt det har varit att gå i skolan idag. Har vart så sjukt trött hela dagen och är det fortfarande. Kan inte gå och lägga mig heller eftersom jag måste plugga till ryska provet :( oooooorkar inte! Men bara att bita ihop.. Fick ingen sovmorgon idag heller eftersom att jag skulle vara hos tandläkaren vid 8 och jag börja 10 -_- Men det gick bra hos tandläkaren iaf. Jag fick sedan sitta själv i typ 1 timme och vänta på att resten av klassen skulle komma. Känns lite nördigt och vara i skolan 1 tim och 20 min innan jag egentligen börja, men fördrev tiden med att plugga ryska. Resten av dagen har bara vart en plåga. Trööööött, viiiill sova! :( Men jag överlevde! Och nu längtar jag bara tills jag kan gå och lägga mig. Sova är fan det bästa som finns! :O 

En lite rolig sak som hände idag var att jag hittade en gammal kompis på facebook, som jag pratade lite med (: Det är sjukt hur man bara kan tappa kontakten med folk som man var bra kompis med. Men det är tur att facebook finns då, hah ;D Nu måste jag plugga vidare, Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättesöt bild Erika! (: <3

2010-03-09 @ 21:28:52
URL: http://1337.devote.se
Postat av: Irre

Taack johanni :D <3

2010-03-09 @ 23:05:44
URL: http://erikasundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0