Hemma idag igen

Precis som rubriken lyder, så varj ag hemma idag igen. Och idag har jag inte gjort nånting förutom att kollat massa film (: vid 3tiden gick jag och pantade flaskor och samtidigt mötte fredde. När jag kom till Ica så höll dom på att spela in för latjo lajban, så Mojje var där xD Både utanför och inne i butiken ^^ Kul att jag gick förbi när dom filmande, såg ut som en lodis. Osminkad, inte fixat hår, mjukiskläder och bärande på 2 kassar med flaskor xD riktig lodis! Haha. När jag och fredde sen kom hem så visade jag filmen som jag gjort till vårt projekt, eftersom att den är klar, det är bara intervjuen på måndag som ska läggas in, sen är den helt klar :D Fredde älskade den iaf, han satt as garva åt våra bloopers som är i slutet, som jag även fixat till lite. Kände mig gnaska stolt då måste jag säga. Är otroligtnöjd med den också ;) Denna kväll har vi inte heller gjort så mycket mer än att bara tagit det lungt, ätit middag osv (: Fredde ska även sova kvar här ikväll, då vi har resursdag imorgon, som innebär ingen vanlig skoldag. ;) Men nu ska vi ner och göra varm oboy! HejHej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0